:: mereka Terhebat ::

Thursday, October 1, 2009

haa ini dia pemenang contest aku..!!


chak!!! salam semua, salam mulia, salam hari raya.. ewah.. ini bukanlah lirik lagu atau yang sama waktu dengannya.. hehe

aku ingin sampaikan disini bahwa seorang pemenang yang dicari-cari kini sudah aku temui.. haa mari kita tengok sapa yang kena... jeng jeng jeng....!!


haa itulah pemenang contest kita kali ini.. actually aku tak reti nak buat cintest2 ni.. hahaha aku memain jer.. eheh.. penyertaan lak dekat seribu sembilan ratus orang sampai aku tak tahu nak pilih sape yang leh jadi pemenang! haha sape percaya dia dah kena tipu.. haha

dan beliau yang cantik manis ini adalah peserta yang ke seratus.. heeee... hebat2.. hahaii 1 dalam seribu sembilan ratus ni jangan memain.. hehe

errr aku takleh nak celoteh banyak2 dah ni.. aku dok sibuk dengan agsimen yang banyak dan belambak-lambak.. huuu minggu lagi 1 ada lak persembahan ko-ke.. so aku tak dapat laa bermanja-manja dengan blog ni sangat mcm selalu..

dah naik sawang dah blog ni.. haha teruk sungguh kan.. memang nampak sangat aku sibuk.. hihi

oh yaa.. TAHNIAH buat suehaz!!! anda telah memenagi pendrive 4GB dari aku.. nanti aku g bagi hadiah by hand jer laa yer.. haaa tungguuuuu...

anyway past ni kalo aku rajin karang aku post laa entry masa hari rayer kat kampung hari tue eh... sekarang ni aku bukan tak rajin, aku cuma malas jer.. hahaii

aku dok rajin taip agsimen aku ni 5 hb dah nak kena hantar weiii... dah laa bahasa arab.. berpinau2 mata aku dok memikir camne laa nak buat ayat kan.. takot tersalah erti kang jadi lain.. huuu apa aku merapu ni? dah2.. ok semua.....!!

pss: sape nak tolong taip agsimen aku? nanti aku bawak makan kfc.. hihihi

7 comments:

nur said...

oikk..cm xcaya jer..hahaha..
err...4gb...hihi..nak..nak..
pape pun..thnkx aina..

myQza said...

aku terlupa nak hantar, sibuk nak raya :(

:: eyeNa :: said...

suehaz: percayalah!!! hahai tahniah beb!!

:: eyeNa :: said...

tedi: alalalaa jgn sedey2 eh nanti i bukak contest menang harddisk plak.. haha

N@DZI3FF@ said...

huhu.. nak masuk gak.. huwaaaaaaaa... :(

aslam said...

uwaaaaaaa.menyesalnyer rase xjoin..
tahniah suehaz...kalo nk share ke xlarat nk guna ke pendrive...kami kat sini bley je tolong2..
heee..

by...nk ugak uley?
heee

:: eyeNa :: said...

heeee encik aslam ni kan, kamu kan juri mana dpt hadiah.. hahahahhahaha keciannyeeeee