:: mereka Terhebat ::

Tuesday, September 29, 2009

I'M BACK...!!

assalamualaikum.. haaa lama gak aku tak balik blog aku ni.. aku terbalik kampung.. haha ni ku dah balik sini.. aduhaii walaupon dah lewat jer ni, aku tetap juga mahu ucapkan selamat hari raya aidilfitri maaf zahir batin.. hehe
oh yaa aku dah ada pemenang contest yang aku buat tu..hee so past ni laa aku update.. actually aku bz nak g kuliah ni.. belom mandi ni.. aduss pukul 9 karang dah start.. lagi 15 minit.. aaaaa tidak!! ok2 pendek jer entry ni.. ngeee
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN...

3 comments:

Guru said...

assalammualaikum

kembali ke rutin asal lah ya

:: eyeNa :: said...

hehe begitulah agaknye.. tapi sibuk ni susah gak nak buat rutin cam selalu.. ahaii ***rutin tido xda masalah.. hihuhii

aslam said...

dia ni mmg..hahahha..
selamat raye..