:: mereka Terhebat ::

::MEREKA SANGAT HEBAT::

Sunday, April 26, 2009

HARI INI AKU RASA..

aku rasa nak taip post baru...(ni tgh taip laa ni..)

aku sedih (mcm nak nangis kuat2)


aku hampa (kecewa sgt2)


aku sebak (lebih kurang sedih laa tu)


aku putus asa putus harapan (putus urat saraf, semua dah putus ja)


rasa tak berguna ape2 pon (sbb aku bukanlah alat untuk digunakan patah lagi bahan guna2!)


mcm tak di hargai sgt2.. mcm sial pon ada (mcm2 ada kalah astro!)


aku rasa meluat dgn diriku (meluat dgn perasaanku yg tak keciankan diri sendiri)


aku rasa benci situasi ni (situasi aku menaip sekarang ni. pasal aku tak mandi lagi)


aku menyampah!!! (semagat menyampah!)


aku nak marah (arghhh..! telinga mcm kuar asap dah. bukan makan cili pon. apatah lagi merokok.. err ada kaitan ke merokok? mungkin kes asap ni laa..huh)


aku tertekan dan amat2 tekanan (bukan pasal kerja sekolah ke, arr aku da tak sekolah.. bukan sbb study pon.. hmmm)


aku tak pernah rasa diri istimewa pada si dia (aku mmg tak guna pon! bencinya!)


aku mcm nak menjerit kuat2 (arr tp aku malu nanti org kata aku tak betul)


aku mcm da tekad dan buat satu keputusan muktamat (aku nak pergi jauh.. Oman? emm boleh laa)


aku nak bawa diri untuk seketika (jgn di ganggu gugat aku ni)


aku frust..!!!!!!!! (nak2 je aku terjun bangunan.. mujur laa aku tak berani)


aku geram...!!! (mcm nak g makan2 je byk2 sampai gemok. biar org takmo kat aku)


aku bengang...!! (eeeeeeeeee geramnyeeeeeeeeeeee!!!!! aku mcm nak tumbuk2 pokok pisang.. err dulu2 msa sekolah2 dulu waktu frust gini, pernah laa buat. tp tak sangka sakit jugak tangan kan..huh ok laa dariku tumbuk pokok paku lima.. hancuss..)


aku rasa nak apa lagi ni ?? (takde idea..)


aku nak study dah. (esok and lusa 2 paper)


aku gila2 (bukan gila laa.. gila2 jer)


aku nak publish post ni (hua hua hua... menyampah..!)

9 comments:

The Guy said...

alahai...

dzul fahmie said...

hg tension pasal ape..dari aritu xbgi tau pun...camne le org nk tolong....huhuhuuh

eyena said...

err..kpd encik the guy, alahai.. sowie yaa agak emosi laa..hee jgn mareh yaa..alahai jugak..

eyena said...

ahai Dzul, sowie yaa.. kikiki i'm fine laa.. gimik jaa..huhuhu nanti akn terbongkar jua.. chewah..

Monkey D Luffy said...

menampah = sampah = buang ke tong sampah ;p

eyena said...

err.. amboi2 encik monkey ni.. i panggil geng2 monkey u baru tau.(bt lawak bijak).kikiki.. hah myampah tersampah..tetipah, tipah tertipu..wawawa

piNky LuCiA said...

laa... ni knp plak ni? aduhai.. ade aje yg di germkn nya.. gtahu sini.. mai aku piat tinge dia yg wt aina geram ni.. nak kena ni.. eh3.. aku plak yg emo.. ;p

eyena said...

hahaha sabar kak pinky.. ni kes ni kes berat ni.. di bawah akta hasutan.. i telah dihasut, oleh.. oleh tah takde idea nak tipu..wawawa

MuNiR said...

tumbuk je cermin. .
baru puas. .
xpn sepak tiang sampai bengkok
hu2