:: mereka Terhebat ::

::MEREKA SANGAT HEBAT::

Tuesday, April 21, 2009

AKU SESUKE JE.. HEE

entah mcm mana aku terasa nak jawab tagg ni..hehehe..
Satu : Apakah yang sedang anda lakukan ?
study dan study..huhu dah nak exam..sekarang dok taip tag ni laa..apa daa punya soalan..kikiki


Dua : Apakah yang bermain di fikiran anda ?
mcm2 yg aku fikir ni.. waaa yg paling2 aku fikir kan mcm mana nak p tempat yg ada salji..waa syoknyee salji..hihihi

Tiga : Siapakah yang sedang anda bercakap?
rumet, cakap pasal kenapa kami byk tido je..hahaha n bersaing sape tido paling lama..


Empat : Siapakah yang ada kedua dalam activ5 anda ?
errr aku tak guna aktiv5 laa.. xpax U laa aku guna..hahaha sory soalan tak memenuhi item objektif..hehe Lima : Apakah yang sedang anda pakai ?
amboi melarat-larat nak tau aku pakai apa lak dah ni.. pakai pakaian laa takkan pakai makanan..kih kih kih.. lawak laa soalan gini..haha


*gambo sekadar hiasan..hee



Enam : Apakah yang anda lakukan sebaik saja bangun tidur ?
rasanye sama dgn org lain gak yg dok kolej mcm aku, tengok roommate da bangun lom, kalau dorg xbangun lg aku pon xbagun.. hahahha...


Tujuh : Siapakah lelaki yang selalu bersayang sayang bersama anda ?
Lelaki??? alamak... merbahaya soalan ni.. maut ni..hehe ada laa.. kikiki rahsia2, kpd yg dah tahu... syyy.. heeeh..

Lapan : Apakah Coklat Kegemaran Anda ?
Coklat apa eh, aku bantai je tak tau jenama kekadang.. "kit kat" laa.. pasal senang nak eja..haha


Sembilan : Aktor Paling HOT yang tidak anda Gemari
Kalau aktor tu lelaki kan... aku x suke sape eh.. errr aku tak tau laa, pasal aku tak minat laa mana2 artis.. hahaha tp tomok..?? err no komen..hahaha


Sepuluh : Orang yang paling LAST anda bersama ?
bersama cmner nih... hahahha... mungkin dgn geng2 kat floor aku yg tersempak masa di...?? err dimana2..hahaha

Terakhir Sekali , Soalan Cepuk MAS !


Tag kan 5 orang dalam Tagg ini ,


wawaaa mcm selalu laa mangsa2 tag aku..


Lino yg manje,


ct-k comel,


Madie yg kretif,


Hj Munir yg siap sedia g mekah,


kak Ida Ratu yg ayu..ttrrrr (biar betul) heh


& semua2 yg nak buat ni. hehehe




* ada masa jawab laa tak dak masa nanti ada masa jawab..errr ok laa ayat aku tu, kikikik... LAYAAN..

2 comments:

The Guy said...

tidur adalah aktiviti yg paling menyihatkan di kala musim exam ini..ehe..

berikut adalah beberapa fakta tentang tidur :
Tidur yang baik adalah tidur yang berkualiti. Kualiti tidur yang baik dipengaruhi oleh beberapa hal, yaitu :
a. Lelap atau tidaknya tidur.
b. Frequent arrousal (sering terbangun di malam hari). Dalam hal ini bisa menyebabkan tubuh tidak segar.
c. Kadar oksigen dalam tubuh saat tidur. Saat tidur, terjadi pemulihan energi dan daya tahan tubuh, sel-sel kekebalan tubuh dibentuk, terjadi pembentukan sebagian hormon, seperti hormon pertumbuhan dan insulin.

hehe, tidur yang baik juga boleh dikenali sekiranya seseorang itu tidak bangun setelah berkali2 dikejut..

hehe...

eyena said...

waaaa berfaktanyee.. ni yg rasa cam nak ido je ni. baru je nak lawan sape ido paling lama dgn rumet2.. ada lak fakta ido tu baik..wawawa... sukenyeeee... tanks yaa encik the guy.. cepat2 p tido..hahaha