:: mereka Terhebat ::

Tuesday, April 21, 2009

AKU DIBIUS CINTA...Oh...

sempat lagi aku menjiwangkan diriku tatkala aku sedang serabut dengan study subjek "Pentaksiran Dalam Pendidikan" yg sangat2 memeningkan kepalaku.. uwaaa mcm tak faham ape2.. slah aku gak, time kuliah aku ido je, dgr suara Dr Shahril mcm tgh membuaikan aku.. mana taknye aku ido, tgk kiri kanan pon.. ramai dah zzZZZ.. so aku pon Zzzz..Sekarng da tak boleh Zzzz 3 hari, subjek ni je aku review..waaaa tp sempat lagi aku mengeblog..lepas2 tensen.. kikikiisempat lagi aku mengupload kan.. bukan ape aku tgk speed upload tu laju je..hehehe.. aduyaii.. ooo aku dibius cinta laa.. waaa... cinta nak study maa..hehehe.. syyy.. study2.. oh terbiusnye rasa..heee..

sempat jugak aku memgedit photoshop..haha and time study ni aku asyik menjeling blog je.. hihi berat dah.. dah2 study2..waaaa takotnyee aku.. bersediakah aku utk bercinta dgn exam ni.. tak tahu rape markah aku akan dapat and adakah cintaku diterima dan diluluskan oleh senat peperiksaan.. waaaa takutnyeeeeeee.... mmg mencabar laa bila dibius cinta ni..huuuu.. study2..dah2..huuu




i love study..!!! waaaaaaa gila2nye aku..hehe... sabo je laa.. pening2.!

8 comments:

piNky LuCiA said...

qilah kata..betul.. betul.. betul.. dia sll intai aina tdo dlm kelas.. hahahaha.. kantoi.....

suara dr. Shahrir 2 hensem pe.. mana ley tdo.. sy ok je.. makin jatuh hati ke dalam note yg patut di tulis.. wakakakaka..

watever pun.. gd luck la.. pentaksiran ok je.. tak delaa ssh sgt mcm yg di bygkan 2.. hihi

:: eyeNa :: said...

wawawa.. kantoikah diriku menidurkan diri di dlm kuliah itu? hahaii.. malunyeeee ak mst comey kan sampai diintai2 oleh qilah..hihihi

waa bgku suara beliau mcm penyanyi sehingga aku terlelap tp aku still tulis nota.tulisan mcm cacing daa..

waa bagusnyee ak rasa pantaksirn sgt2 memerah otakku..kakaka..ok2 gud luck..! hee

ummu Fathan said...

salam. tak pa banyak tido...tido orang berilmu kot....apa2 pun Ma'a Taufiq wan najah fil imtihan..buat yang terbaik!

:: eyeNa :: said...

Hehe betul tu kak ani, ustaz kata tido lam ilmu ni sgt laa nikmat. pahala pon dapat..hehe tu yg dok lena je tu..waa berat dah..lani dok pening2..hehe yaa macih kak ani.. doa2 yer..ahaii..

Unknown said...

kamo dibius cinta
ak pulak membius cinta
ngeh3...

:: eyeNa :: said...

waa serupakah kita? chewah siapa yg kamo bius.. study juga yaa..hee oh asyiknye bila dibius cinta walaupun ak takot tp bila da kena bius ni..arr.. tak dapat berkata2 lg..eheh..

Unknown said...

ahaks...
ada la org nye yg aku bius
(apakah ayat ini berunsur lucah?tidak bukan?)
hoho...
selamat berstudy...

:: eyeNa :: said...

waa.. bahayanye ayat tu..mujur anak buah kamo ni memahami..heee.. terharu tak..kikiki

jom2 study, ada lg 4 papar ni..uwaa kamo pon study gak.nati ak g bg bunga (plastik je sbb tahan lama) time konvo..hihihi