:: mereka Terhebat ::

Tuesday, March 10, 2009

PERJALANAN MASIH BELUM BERAKHIR

Sejak dua menjak ni setelah buat keputusan tak nak lagi jadi penulis blog, ramai kawan2 tanya klau2 ada masalah yg mungkin dapat mereka selesaikan. ada yg bagi semangat jugak. terutama yana, oleh kerana hari ni yana cakap "perjalanan masih belum berakhir" buat aku terfikir.. betul tu.. dan aku adalah diriku.. kenapa aku kena blame diri sendiri. macam kak zura si pinky cakap, "pedulik kan ape yg org kata.. be ur self dear..klu nak tutup sume mulut.. haram u tak ley tutup.. so just be urself.. n jgn pk bukan2.." huhuu..terharu sangat member2 ambik berat. tanks jugak kpd Madi coz simpati dengan diri ini.. ahai tak lupa jugak Umai. n kak ida. don't worry.. paling penting aslam yg tak sudah2 melayan kerenahku..hmm biar laa apa org nak kata kan.. janji kita bahagia, n kita tahu apa yg terbaik buat kita..

haa and abg Die pun suruh buat new post.. so aku nak naikkan semangat laa ni. ahaii mcm anak kecil yg perlukan perhatian je aku ni..huh.. apa laa.. takpe pastni aku cerita mcm biasa kehidupan harianku. siapa tahu bila aku dah pergi dari dunia ni nanti ada seseorang yg akan kenang aku dengan kisah2 hidupku yg berliku2 ni kan. siapa tahu satu hari ada seseorang yg memahami apa yg aku inginkan dan apa yg tersemat disebalik hatiku..
haa tah laa hidup ni kadang2 indah kan. tp kadang2 tak seperti yg kita jangka, namun kita harus terimanya kerana itulah yg dinamakan kehidupan yg sementara.. tanks for semua yg ambik berat tentangku.. terima kasih semua yg memahami dan kepada yg masih belum memahami terima kasih juga kerana buatku rasa terpinggir..huhu..

No comments: