:: mereka Terhebat ::

::MEREKA SANGAT HEBAT::

Tuesday, March 24, 2009

MALAM ANUGERAH KINABALU FASA 2

hahaha.. ni antara gambar2 yg aku ambik.. yg bawah ni gambar reramai.. huh..penat..! apa lagi kalau bukan penat posing, penat makan dan gelak2..hahaha
heee oleh kerana demam dah kira agak kebah sikit. seperti yg aku janjikan terimalah ceritaku tentang Malam Anugerah Kinabalu (MAK 08/09).. huh punya laa best kan sebab temanya black red and Mask.. cuih.. mask aku takda laa.. cuma pakaian black n selendang red je aku ada.. huhu yg fasa 1 tu aku tak g coz balik kampung. adik kawin. lagipenting dari Anugerah tu. tp yg aku tak sangka aku dapat anugerah separuh bintang seni n floorrep terbaik laa kot.. hihihii.. perasan eh.. nanti aku mintak kat Ajk MAK tu. asal sampai hari ni tak bagi aku pon trofilnyee kan? ish2 boikot aku ke ape eh diaorg ni.. hihihi... ok kira aku semeja dengan geng2 dulu gak laa yg masa MAK taun lepas. nanti aku ada masa, aku citer yg taun lepas gak eh.. hehehe..
tengok gambar bawah ni asal aku je duduk?? tak larat berdiri laa pakai kasut 2 inci dah.. aduii sakit kaki woooOO

CONTROL AYU..walaupun namaku bukanlah AYU.. tp tetap mahu Ayu..hahaha

tu gambar kanan masa lam bus n sebelah kiri tu gambar dengan rakan2 sebaya yg naik satu bus.. hehehe.. semuanye bergaya dengan baju baru masing2.. aku pon beli baju baru tau. tp discounnye sampai 70% kira ok laa tu..hihihi murah kan..hihi kalau harganye RM1 jd 30sen je..hihi..


cuba teka sape lagi putih..? hehehe tak baik betul aku kan..hahaha gurau2 jer eh.. heee

kang kecik hati rakan2 dari somalia kita kan..hihii sajer laa.. hahahai.. berseri tau ada diaorg kat kolej.. bertambah laa mahir aku berskiping.. eh speaking..hehe.. apasal eh Bashir yg gambar sebelah kiri tu dengan kiteorg tu, asal beliau tak pakai baju Black or Red kan?? pelik2.. hehehe pelik kan.. kan..hehe

aduiiyaiii comel laa pulak teman2 baikku ni.. YANA & EKIN.. uwaa jelesnyee aku je black semua.. tengok laa diaorg ada reben2 red lagi.. jelesnyee aku..huhuu aku je lain dari depa.. tak aci betul kan.. memang nak kena budak 2 org ni.. isk2..
geng2 semeja makan yg makan tak banyak pon.. hahai "aku pon malu ah nak makan banyak.."

hee.. cari2 saper lagi cantik?? hehe aduii aku tenggelam laa malam tu. dah laa aku pakai baju itam dah malam lak tu.. aduyaii.. aku kalah laa.. huhu sadis betul. tp aku menang bila lawan sape gelak paling kuat.. hahaHAHAHAHA

gambar saper tu?? aku.. emm en rahsia dan umaii?? umai dan en Rahsia?? haha gossip2..!
yummy..! bestnyee Nurul suap aku makan.. tp sekadar posing je..cis..hahaha aku terpedaya..haha so tgk gambo makan2 ni lapo lak rasa. aku stop dulu.. satgi aku citer kisah lain lak eh..hehehe ok set.. semoga best tgk gambar..hahaii sekadar kenangan terindah..

No comments: