:: mereka Terhebat ::

Thursday, August 6, 2009

interview Menggapai Kinabalu..

ngeee tahukah anda hari ini aku dah ponteng 2 kelas? aku pon tak sangka.. ewah..

tapi itulah hakikatnya.. sebab apa??
huhu aku terlelap.. aku menidurkan diriku.. lantas aku tidak bangun sampailah habis waktu kuliah.. orang lain dah balik dari dewan tapi aku masih khusyuk melayam mimpi.. aduhaiiii.. akibatnya aku adalah salah seorang pelajar yang boleh dilebelkan sebagai "pelajar ponteng.." adoiii.. teruknyee..!

aku tak sanggup..!!!

***************

malam tadi aku jd orang yang interview sape yang nak p kinabalu.. p mendaki gunung yang tertinggi di asia tenggara.. chewah.. aku pon tak sangka tau aku leh minat nak join tu.. isk2..

dah 2 tahun aku join projek "menggapai kinabalu" tapi tak pernah jadi pon.. dulu aku sekadar jadi AJK.. tapi atas sebab tempahan tiket, kewangan and sebagainya projek menggapai kurang berjaya..

kali ni aku sendiri akan tolong pengarah handle projek ni.. harap2 sangat2 laa ianya menjadi dan berjaya.. tiket dah tempah.. tinggal komitmen je.. kalau AJK bagi kerjasama yang baik.. mandakilah aku ujung tahun ni.. aduhaiii

thanks Mila coz lantik aku jadi timbalan.. aku akan buat yang terbaik and akan tolong seadanya.. chewah semangat lak kan..

so layan je laa gambo2 aku malam tadi.. hehe















begitulah kisahnye malam tadi.. malam ni aku ada latihan silat plak..

and aku tak dapat hadir meeting menggapai and kelab drama.. huhu

*****************

aku nak siap dah ni. nanti makndak marah aku sbb lewat.. hehe semangat ni nak bersilat.. ngeeee jumpa lagi yaa rakan2 sekalian.. kalutnyeee aku.. erkkkk

7 comments:

Kapten Luffy said...

ko ponteng sebab rindukan aku

haha

myQza said...

wah!! aina nak pergi panjant gunung kinabalu> cayalah.... semoga impian terlaksana.. InsyaAllah...

white rose said...

bestnye...

:: eyeNa :: said...

macih yaa ted| sbb doakan.. ngeee

and kepten.. hahaha rindu kat bunga yang ko pakai di telinga..hahaha

:: eyeNa :: said...

macih yaa ted| sbb doakan.. ngeee

and kepten.. hahaha rindu kat bunga yang ko pakai di telinga..hahaha

:: eyeNa :: said...

ahak best laa jugak.ngee

white rose said...

akak dh lama xdaki bukit...last daki thn 2007...2pun bukit kt pangkor...akak suke aktivity ni...bile laaa nk merasa lgik ni...

~jga diri bebaik dtmpt org...jgn terlbih & terkurang,biar wasatiah je...ngee