:: mereka Terhebat ::

::MEREKA SANGAT HEBAT::

Thursday, August 6, 2009

AWARD tak habis lagi..

hahai kali ni aku dapat lagi award ni.. dari madie my best fren. meh aku nak promot madie habis habisan.. hahaha kalau nak kenal terus go to :

ahaii.. lawa ni award ni.. macih madie.. aku je tak reti n tak sekreatif madi.. chewah.. apapon madie tetap terbaik punya, ahak...

just a simple rule:

1. link your award from: my own award (http://madie0286.blogspot.com)

..hihi


2. pilih seberapa orang kawan yang anda suka

3.kenapa anda pilih kawan anda untuk menerima award ni?
- ustazah Dylla.. haha tak tau laa beliau suka buat award ke tak.. ngeee tapi aku pilih beliau seba beliau suka bagi aku penghangus semangat.. and aku rasa beliau mcm dekat sgt dgn aku. chewah
- tedi.. sebab beliau kreatif dan aku suka beliau guna symbol memacam untuk huruf2 tertentu, cane bk ckp eh, gitu2 laa.. haha sangat2 menarik dan beliau suke cite pasal kucing.. ahak.. i like it.. so ambik award ni tau..
- ramai2 lagi.. sebab apa aku letak ramai2 lagi? sebab aku rasa cam nak bagi kat semua orang tau.. so sapa yang suke nak buat award ni.. aku sangat2 suke hati nak bagi.. haha
ok aku dah mengantok ni esok kelas kul 8.... waaaaaa..!! ok kawan2.. mmmuah2..!! nite..

5 comments:

ustazah dyLLa said...

yeke???

daku dekat dihatimu...ngeee...

eyena said...

hehe dkat lam blog.hahahahha

eyena said...

hehe dkat lam blog.hahahahha

ustazah dyLLa said...

yolah 2...tq bg award...terharunye...u r only the first people givt me a award...haiya...syukran ya ukhti...

uchiha ct-k said...

err....
award ni ke yg u nk bg kat i...?
tengkiu2...
:D