:: mereka Terhebat ::

Saturday, August 1, 2009

AWARD lagiii..

ahaii agaknye sekarang ni musim award2 ni.. eheh.. takpe2 org memberi kita menerima.. ngee.. and kali ni awardnye datang dari http://4fn1mn.blogspot.com yang dimiliki oleh kak nza..

apa yang penting kalau nak award ni kena laa jadi follower beliau.. syok blognye penuh kasih syg citer pasal family.. waaa rindu sama mak ayah aku kalau baca blog kak nza kiter.. thanks kak.. !!

berikut adalah profile beliau..

"Selalu riang dan ceria, adakala jadi pendiam. Kalu buat sesuatu kerja mesti kena siap..tak suka tangguh-tangguh!!!!..Asal dr Pasir Mas, Klate ttp kawin dgn org Muar..ibu kpd 4 puteri dan seorang putera.. "

chewah aku TERpromot blog beliau sbb beliau sudi bg aku award.. ehem2... dan beliau pon rajin bagi aku penghangus semangat.. aku amat hargainya..

hehe and semua2 yang lain jgn kecik hati, kamu semua pon penting dlam hidupku biarpun aku hanya mengenali kamu di dunia maya sahaja.. hehe..

aku pon nak wat award kat followers tapi bila dah jadi 110 orang nanti aku akan bagi "someting".. haha tapi yg dah follow jangan laa tetiba kuar dari list followers tu.. hehe kamo pon aku nak bagi "someting" tapi nanti aku wat contez eh.. hehehe

macih semua yang datang sini jalan2 lepak2. hehe nanti aku sediakan tempat riadah eh..boleh joging2 kat sini jugak.. ahak..

2 comments:

NzA said...

trima kasih wahai adik ku cz sudi ambik award akak n promosi akak yg sorg ni.....dh nk saham weh!!!!...

:: eyeNa :: said...

hahaha yerke ni kena mintak upah ni.. ngeee