:: mereka Terhebat ::

::MEREKA SANGAT HEBAT::

Saturday, February 28, 2009

HARI PERNIKAHAN ADIKKU






























Mohd Fakhrurazi bin Haji Ahmad, "ya"





aku mewakili wali nikahkan dikau dengan Nurul Suhaida bt Johari dengan mas kawinnya 2 ribu 8 ratus 84 ringgit tunai..



"aku terima nikahnya akan diriku dengan isi mas kawin tersebut"
lebih kurang gitu laa kot agaknya lafaznye..hehe tu pon apa yg i dgr laa sambil2 ambik gambo n kalut2 makeup adik ipar..hehee


tgk adik i tu berseri2 je dah lega laa tu sekali lafaz je tu.. ahai i je berdebar lebih2 time tu.risau gak adik tersangkut2.. mujur ok je, tp kadi suruh akad sampai 3x..hahai







semua hantaran 7ribu 8ratus 84ringgit laa kalau tak salah.. tu adik datang kat Aida untuk ambik tanda tangan, hahaii.. tetiba i rasa adik i dah dewasa rupanya.. ahaii..
Aida setelah bergelar isteri bersalaman dengan suami dalam upacara membatalkan air sembahyang..

kucupan kasih Adik buat isteri tercinta, akhirnya perkenalan adik dan Aida menjadi sebuah sejarah dalam hidup masing2.. tatkala lafaz suci Akad nikah ijab dan kabul terlaksana, bermulalah tanggungjawab baru adikku dan adik iparku..

gambar bersama mak.. tak sempat ambik gambar reramai sebab camra tetiba habis batry..huhuu






hahai SELAMAT PENGANTIN BARU adik.. hehe.. ramai laa tetamu kat rumah Aida adik ipar i.. ni baru kenduri akad nikah. nanti masa kenduri kat umah waktu bersanding nanti mesti lagi meriah..

hari yang bersejarah buat adik..

kak Yam dan kak Balkis tersenyum waktu rombongan kami dah sampai dipekarangan rumah Aida. hahai.. semua orang pun bahagia tengok adik bongsu kami dah selamat melafazkan ijab kabul..

hehe i sebagai salah seorang driver yang bawak rombongan pihak lelaki.. ada 9 buah kereta yang sertai rombongan.. heee





pereka fesyen pon nak bergambar dengan adik ipar gak ni.. i jgk jadi jurukamra tau semalam..



makan yaa pengantin jangan malu2..alala comel2.. hehe aduhai sekali i tgk adik2 i ni.. terfikir jugak tentang diri ini.. huhu i je tak kawin lagi lam kuarga i.. huh.. cobaan.. aduhai.. sabar2..hee




bersalaman dengan mentua masing2.. gambar adik salam dengan ayah mentua tak sempat nak dirakamkan.. alahaii..


Aida adik iparku bersalaman dengan mak dan ayah waktu tu rombongan kami dah nak balik dah..










kami tinggal Aida dulu kat sana. nanti waktu kenduri baru g ambik Aida tinggal di rumah kami.. baru berseri2 kan time kenduri 15 hb 3 nanti.. lagi 2 minggu..ahai doakan laa akak juga.. nak jadi cam adik gak.. heee

1 comment:

piNky LuCiA said...

waa... sgt ramai org.. hehehe.. sonok nya nmpak.. org yg berbaju ijau 2 kalah pengantin.. hahaha..

so.. juru camera ny bila ag.?. asik amik gambar org je.. hehehe.. tp nape tak nampak pun aslam.. dia tak pg ke? hihi..