:: mereka Terhebat ::

::MEREKA SANGAT HEBAT::

Saturday, February 14, 2009

BILA KITA RASA SAYANG KAN..?

hehe.. oleh kerana mood i jiwang2 sekarang i tukar laa lagu warkah ke lagu saat terakhir ST12.. minat laa lagu ni.. hahaii.. mcm menyentuh perasaan tau.. hee.. sebab bila kita syg seseorang, saat yang paling kita tak nak mst laa saat perpisahan kan.. pun begitu kita terpaksa hadapinya.. walau apa terjadi..

Dan, apa yang perlu kita tangisi adalah pertemuan itu bukan perpisahan. tanpa pertemuan kan takda laa perpisahan.. aduhai.. hargailah apa yg ada kini.. sebab bila apa yg kita syg dah tak ada dgn kita nanti, kita pasti akan mula rasa menyesal sebab kita tak pedulikan apa yg kita miliki sekarang.
tak kira laa sesiapa pun, ibu, ayh, adik beradik, suami isteri, kawan2.. si dia atau apa saja.. termasuk benda.. haa contohnya i, sayang sangat kat laptop, ngan moto. hahai.. tanpa laptop ngan moto tu mcm cacat je hidup.
tu baru benda, kalau orang?? mst laa lagi penting.. tanpa mak ayah, tanpa kuarga, tanpa kwn2 dan tak lupa, tanpa Aslam.. mungkin sunyi laa hidupku ini.. isk2.. ok2.. so jgn biarkan apa yg ada dgn kamu berlalu tanpa kamu sempat untuk menzahirkan rasa syg kamu padanya. bak kata iklan apa tah tu.. lebih kurang gini laa..
"kalau kita syg sesuatu, kita tunjuk rasa syg kita setiap hari"

2 comments:

piNky LuCiA said...

mmg pun.. kdg2 syg tu kita tak dpt nk ungkap kan.. tp kita tahu kita syg..

cinta tu pelik..tak tahu nape kita suka.. tak tahu nape kta syg.. tp bila hati da syg.. mmg tetap syg..

tul tak?? :)

dhiaaalaraaalifeee said...

sweet sangat (: