:: mereka Terhebat ::

::MEREKA SANGAT HEBAT::

Wednesday, February 25, 2009

AGAKNYA BETUL KE AKU MCM GINI..?

Memandangkan i ni lahir bulan jun, i terbaca laa tentang ciri2 individu ikut bulan kelahiran. sekali fikir mcm betul je dengan diri ini.. ewah.. tp..err.. betul ke??
eyena & JUN

* Berfikiran jauh & berwawasan.

* Mudah ditawan kerana sikap baik.

* Berperangai lemah lembut.

* Mudah berubah sikap, perangai, idea dan mood.

* Idea yang terlalu banyak di kepala.

* Bersikap sensitif.

* Mempunyai pemikiran yang aktif (sentiasa berfikir).

* Sukar melakukan sesuatu dengan segera.

* Bersikap suka menangguh-nangguh.

* Bersikap terlalu memilih & mahukan yang terbaik.

* Cepat marah & cepat sejuk.

* Suka bercakap & berdebat.

* Suka buat lawak & bergurau.

* Otaknya cerdas berangan-angan.

* Mudah berkawan & pandai berkawan.

* orang yang sangat tertib.

* Pandai mempamerkan sikap.

* Mudah kecil hati.

* Mudah kena selsema.

* Suka berkemas.

* Cepat rasa bosan.

* Sikap terlalu memilih & cerewet.

* Kurang mempamerkan perasaan.

* Lambat untuk sembuh apabila terluka hati.

* Suka pada barang yang berjenama.

* Mudah menjadi eksekutif.

* Kedegilan yang tidak terkawal.

* Sesiapa yang memuji, dianggap musuh. Siapa yang menegur dianggap kawan.

haha baca2 balik.. lawak pun ada kan.. mcm tu ke orang yang lahir bulan jun ni.. hahaii..

1 comment:

aslam said...

haha betul sangat2 tu terutama yang buruk2 tu, hahaha.. betul3. degil tak dapat dikawal..hehe