:: mereka Terhebat ::

::MEREKA SANGAT HEBAT::

Tuesday, February 24, 2009

A100 IS MY FLOOR


hahai.. malas laa nak fikir pasal masalah yg dihadapi oleh orang kita sekarang ni. huhu pening je kepala. huh baik i share story about my floor. haa sesi 08/09 ni i jadi floor rep. hahai kira ok laa jugak. tp mcm biasa susah nak jadi ketua ni.hihi baru kat floor dah mengeluh kan. cuma yg bestnye floor A100 semua sporting2 n mudah dgr arahan yg i bagi. tu yg terharu tu.hee tgk laa gambar kami beramai2 tu. jangan memain nak masuk majalah kolej tu nanti.hahai..

"buat gaya poyo semua" suara i yg kuat tu lantas mengubah gaya para ahli floor. hehe nak ambik gambo ni kena ada mcm2 gaya baru best.. hee then terdengar laa suara dari sue " ayoo floor rep pon gila2" hehe.. bagus2 gila2 pun ikot jugak tu apa i cakap.haha..

pengalaman best dgn ahli floor bila kami menang masa MMK dulu n dapat g port dickson. best woo.. hee naik bus UM lagi. hii suka sangat kan makan2 kat tepi pantai.. nanti i letak gambo2 ni nak letak gambo yg malam tadi je.hihi...


kepada semua ahli floor A100 sekalian. terima kasih atas kerjasama anda.. ahak..

1 comment:

piNky LuCiA said...

waaa.. terlepas pndang ms bgambar ni.. sedey nye..huhu.. sedar2 romate kata.. nape tak turun bergambar.. aku tak tahu.. tak bc pun papan notis.. waaa.. sedey3