:: mereka Terhebat ::

::MEREKA SANGAT HEBAT::

Tuesday, June 9, 2009

Madah Pujangga buat yg TERSAYANG

kehadapan yang tersayang.. sudah minggu ke tiga aku di sini. jauh dari kamu beribu batu.. rasanya rindu benar akan kamu.. indahnya perasaan ini.. terkadang membuat aku tersenyum sendirian.. dikejauhan ini, aku kirimkan potret buat tatapanmu.. tapi aku tak pasti mungkinkah engkau menatapnya?.. esok hingga lusa aku sudah tidak ada waktu untuk mengirimkan khabar di sini.. kerana begitu padat benar aktivitiku..

terima kasih atas perhatianmu buatku ketika aku bersamamu.. aku benar2 terharu.. kamu mengingatkan aku bahawa Allah menciptakan manusia dengan perasaan yang istimewa.. sejak Adam di syurga.. memerlukan teman yakni Hawa.. akanku pelihara hubungan kita sebaik baiknya.. agar ianya suci sesuci embunan di pagi hari.. dan aku tahu perasaan sayangku padamu adalah kerana kamu dan aku adalah makhluk Allah yang diciptakan secara fitrahnya begitu.. walaupun ada yang membencimu.. walaupun ada yang membenciku..namun kita berdua ada alasannya untuk bersatu.. :-) (ngeee... jiwangnyeee.. malu aiihh.. ngeeeee )

di kejauhan ini, setiap kali aku memerhati binaan islami yang teguh, aku berharap.. biarlah ianya sentiasa teguh berdiri dan menjadi kemegahan dalam dunia islam.. jangan ia dicemari dengan kotoran tangan2 manusia bernama islam itu sendiri.. sehingga hilang serinya.. maka begitu juga hubungan kita.. jika ianya bermula dengan kalimah Allah.. biarlah ia berakhir kerana Allah jua.. tanpa sebarang calitan kekotoran padanya.. insyaALlah..

potret sekadar buat tatapanmu.. ngeeh

hahai.. ni gambar kat "wahah Makrifah"..

dengan makndak suraya lagi.. wink wink..


Dan sampailah saat buat mengakhiri kalamku.. namun, sebelum aku berhenti bertinta dari mengcoretkan, setitip bingkisan dijendela hati... ketahuilah aku sayang padamu dan aku ingin sekali pulang dan bercerita kepadamu.. semua suka duka yang aku alami di sini.. dan aku ingin mendengar suara manjamu tatkala aku mengusik dengan sendaku.. aku begitu bahagia bersamamu.. sesungguhnya aku rindu untuk melihat kamu.. dan ku doakan kamu sihat selalu.. oh kucingku sayang...!! hahaha HAHA..

2 comments:

aslam said...

hampehnyer!!!!
dengan semangat aku bace...kucing dapat name..

huuuuuh

xpe2..janji dpt baca..
hehehehe.
time kasih sayangku..
kucing yg xpenah diam...ioauw ioauw..
hehheehe.
43

Monkey D Luffy said...

cis

tertipu aku