:: mereka Terhebat ::

::MEREKA SANGAT HEBAT::

Thursday, January 7, 2010

kenangan wedding aku dan dia..

klasik & tradisional.. pengantin naik motor jeww..is is is

waahh.. assalamualaikum semua.. eheeee.. sory laa kalau ada yg muak sbb aku asyik upload gambo kahwin aku jeww.. hee aku teruja utk semadikan semua photo kami kat sini.. sebab aku teruja aku sudah berumahtangga...

bagi mereka yang belum berumahtangga jgn laa kamu rasa aku mengada2 yek.. satu hari nanti kamu mst faham taww.. dan bagi kamu yg dah berumahtangga pulak kamu pernah alaminya tentu kamu memahaminya... (^_^)

tak pernah aku pakai baju cantik camtu.. tak pernah makeup.. so aku rasa macam2 woo.. dah laa kain meleret ke tanah.. habis sapu semua sampah.. hahah


"ambik bunga ni..!"

"tapi beta lelaki tak sesuai pegang bunga... adusss.."



"takpe kita bagi kat mereka yang masih bujang lagi.. sambut bunga tu kot2 past ni giliran kamu kahwin kan... weeee.."



"eheh padi dah masak ni bila laa nak tuai kan.."

"tuai padi antara masak... esok jagan layu layuan.."


eheh cam industan lak nyanyi2 gitewww.. haishh!!



komen paling membina yang aku dapat dari gambar atas ni adalah :

"sorang angkat rumah sorang tahan tiang.. haha"

"mesti best tiang tu ada orang peluk dia.."

"haha.."

"kesian pulak asal tak peluk suami.. tu peluk bah suami ko tu aina.."


hahaha ada2 jeww kawan2 aku ni taw.. malu2 aku taww.. haha korang kenakan aku, takpe nanti korang kahwin, kena laa balik tu dengan aku.. eee takbaik tol dendam.. haishh!!


ehem2 macam ratu pasembor dan sultan pencen jeew kan..


aku sukakan gambar atas tangga ni..


difikiranku hanya ada suamiku.. ewah2..


raja yang tak sempat bersemayam tu.. haha


agak ganas kan.. is is is.. sekali seumur hidup ni.. heee


aku dan dia kini bersemayam di atas tahta.. terasa bagaikan raja walaupun hanya sehari sahaja.. eheh.. (^_^)


terpaksa pilih lagu sebab adik aku nampaknya telah kenakan kami.. adik aku buat permintaan supaya kami nyanyi.. dan kami telah dipaksa.. oh tidak.. haha

namun kerana tidak mahu menghampakan harapan semua.. kami pon gagahkan laa untuk nyanyi.. walaupon terpaksa baca lirik jeww.. hahaha

lalala.. yang ku cinta padamu.. yang ku sayang padaaaaamu.. lalalaa

dangdut lak kami...

"bangun laa joget.."


itulah sorakkan mereka yang ada ketika iteww.. ekkk malu gila laa..

pasal gambar ni pon is is is aku hanya tersenyum2 dengan komen member2 aku ni.. kata mereka:

"nyanyi berdiri laa baru terhibur "

"pengantin yang sporting"

"ni nyanyi ke sesi ceramah ni"

"ni mesti jemput tetamu makan ni.. jadi DJ kot.."

"sedap ke suara pengantin ni.?"

"sedap wooo.."

"ha'ah sedap giler.."

"betul2 terkedu aku.. haha.."

"haha apasal pulak ko yg terkedu? terharu ek.."

"haha masa tu aku tengah tangkap gambar aku ingat suara dari CD tu..tengok2 suara betul..haha"

"haha sengal..!! hebat giler.."

"wahahaha"

nampak sangat ni diorang perli aku ke hape.. x mungkin pujian kot.. mmg aku tau dah mereka perli kami.. hahaha aduss malunyee jaga laa kamu kawan2 sekalian.. hahaha


aku malu2 masa tu..ekekeeee


bukan anak aku eh anak cina.. heee antara tetamu yg hadir..


kembali ke zaman penjajahan jepun.. kami laa raja..

"ada jepun datang dari belakang..!"

tu bukan orang jepun tapi selipar jepun tu spanyol plak tu.. haha..

ok laa penat dah ni lapar woo.. nak p makan kat dewan makan ni.. aku sekarang kat kolej, suami lak kat kedah.. huuuu aku mcm singgle minggle giteww.. hahaii rindu tol nak balik kedah.. sabaq ja laa.. hehe tunggu cuti mid sem laa jawabnyeee.. is is is...

tanda tanya (?) : makan lauk apa laa hari ni eh..?

10 comments:

'AQILAH said...

heeee, best nyer kawen...masak lomak cili api..:)

eyena said...

hahaha aqilah kawin laa..heee

wah sodap tu masak lomak tu..heee

white rose said...

wah...kam0 sudah lebey2...dikna, awat baling bunga masa akak xde...cis...hampeh jiwa ku xdpt tgkap bunge tuh...

goreng tlur mata korbau ajo...

milimilo said...

syoknye kawen..congratz..smoge sentiase bahagie..nak kawenggg gak tp byk hlgn..heh

nurul said...

nampaknya smua gambor2 ni kt umah pengantin pompuan jer..Mana gambor kt umah pengantin lelaki plak..x sabar nurul nak tengok..harap upload ler gambor keluarga lelaki sama..barula nampak lg meriah..

eyena said...

white rose :

hehe takpe2 tangkap lam mimpi mlm ni eh..heee

eyena said...

milimolo:

thanks kamu..

eyena said...

nurul :

relaks ar.. nanti aku upload.. is is is.. kenduri sebelah sana dalam perancangan..

lama sikit kan jadi pengantin.. haha

laki cikgu kimia said...

kawin best. saye setuju. :P

Mawar_berduri said...

nak kawen gak ...huhuhu