:: mereka Terhebat ::

Friday, February 5, 2010

pindah bilik... takde air..

"aduhaii.. penat betul.. dari semalam lagi berangkut.. ni baru selesai.. leganyaa..."

eh asyik membebel jeww kan, actually aku hari ni kan duduk kat bilik baru.. bilik lama dulu renovate lak.. huhuuu so terpaksa lah berpindah randah ni.. syukurlah semuanya da settle..

tapi takleh rest juga, ada tugasan penting buatku.. penyelia kolej aku ni, (dulu member jew dia dah naik pangkat..haha) si o-ne tu mintak tolong aku wat vid research beliau.. hahaii.. mujur aku ni minat bab2 ni tau..

ok2 kisahnya aku malam tadi tak dapat tido.. sebab apa? sebab aku tak biasa kat bilik baru ni lah.. dah tu syok2 aku chating ngan adik ipar aku, tau2 laptop mematikan diri.. uwaaaaa lektrik problem lak.. aduhaii sabar jeww laa..

sementara nak lelap tu aku sempat fikir perkara2 seram.. hahaha... meremang juga! tau2 dah pagi.. aduhaiii

************

"kak aina jom p mandi kat kolej 10.."

ajak roommate aku ketika aku sedang asyik dibuai mimpi.. aku tengok jam, dah pukul 9:30 pagi.. ah mataku masih mengantok..

"takmo2.."

ringkas jawapanku.. dan aku lelap kembali.. **pe kess p mandi kat kokej org!

bila aku terjaga jer rommate2 aku baru balik dari mandi.. waktu tu baru aku rasa nyesal tak ikut mereka..uwaaa aku lupa kat kolej aku takde air... uwaaaaa

dan aku bingkas bangun ambik air sebaldi.. mandi juga aku.. haha.. beginilah siksanya kalau takde air.. huhuhu mujur laa aku takde kelas hari ni.. kalau tak tentu aku dah kelam kabut dah.. ahaii

Then aku terfikir nak p DTC.. ada PC fair.. aku ajak laa syada, tapi beliau takmo pergi, dan aku ajak makndak pula.. huhu nampaknya semua org bz.. semua takde masa nak layan aku.. terpaksa laa aku sorg2 g situ..

nasib rupanya tidaklah selalu tidak baik, roommate aku berdua itu.. fara dan aween.. mereka juga mahu ke DTC.. jadi kami pergi berempat bersama ida.. lalalalla

aku telah shopping tanpa aku sedari habis jugak RM 78 lebih.. aduhaiii..

ok laa aku rasa cam takde mood nak buat karangan laa hari ni.. huuu aku rasa cam tak ada apa yg menarik untuk aku ceritakan.. hehe so aku nak buat vid sekejab.. nanti aku penat aku mesti layan blog lagik.. ok lah..

sambil2 aku layan lagu ngan speaker baru aku ni, bersemangat pulak nak terus mengadap laptop..haha daaaiiii..

tanda tanya (?): taknak tanya apa2.. haha

8 comments:

afiqa said...

aina!
akhirnye dpt gk bace blog ko....
sblm ni nk bace asek x dbnarkn je...
huhu...

ermm...
nk ckp tu je...hehe....

= ct-k yg mlas nk sign in...dan mlas nk sign out account kakak beliau =
hee :D

:: eyeNa :: said...

hahaha ct-k ni..rindu tol kat kamu.. asal malas sgt sampai guna kakak kamu punta acaund? igt sape td..

haha saja2 laa sebelum ni igt nak ttp dah blog..tau2 buka lagi..hahaha

white rose said...

ahai...jdi lee dik...
akak penah merasai bila blok akak xde air...clas dh laa pgi2 buta,
terpksa trun jam 6 tuk mandi...berebut2 ngn kawan dri blok sebelah...

ahai, sume ni kenangan je...
beh saat2 nih...

laki cikgu kimia said...

haha xyah mandi la wei. kekeke

Anonymous said...

eh selamat pengantin baru. lama x jengah blog ni

takde air = UM

AHAHA

:: eyeNa :: said...

kak dylla:

ngee mmg bahagia je takde air..sukaaaaa!! HAHA

:: eyeNa :: said...

laki cikgu kimia:

hehe aku bukanlah kambing.. uweek week

:: eyeNa :: said...

ah Fatt:

patot selama ni aku cam kenal ja, kamu ke kepten..haha uuuiii kutuk U aku.. haish!!