:: mereka Terhebat ::

::MEREKA SANGAT HEBAT::

Monday, February 1, 2010

:: aku datang lagi ::

kali ni lama betul aku tak menulis.. aku ambik masa sikit.. hahaii setelah sebulan juga aku mengucapkan selamat tinggal buat blog ni.. aku datang semula untuk berbicara.. kesian membiarkan tintaku sepi membisu..

yaa.. aku suka mengarang.. suka membuat karangan.. dan aku hanya berhenti menaip karangan itu tatkala jariku lemah untuk menari di keybord ini.. aku kembali, aku datang lagi... sebagai penulis yang asli..

alangkah indahnya jika hidup ini selalu bahagia dan tiada sengsara kan.. semua orang pun nak hidup mereka macam tu.. simple, tenang dan aman.. aku juga begitu.. tapi biasalah, dah nama pon manusia, tak terlepas dari segala ujian dan dugaan.. akan tetapi terimalah seadanya apa yang berlaku..


"bukan senang nak jadi senang.."

itulah kata-kata mak aku.. memang, tak semua benda yang senang tu padanya ada kesenangan, sebaliknya terpaksa tempuh dulu halangan demi halangan. dah senang pon mesti tak dapat capai juga 100% kesenangan.. lumrah semua tu..

makin hari kita makin dewasa.. makin matang.. belajar, bukan hanya dengan bacaan, ejaan atau tulisan, tapi belajar tu dengan pengalaman.. dengan apa yang pernah kita hadapi, kita belajar hari demi hari..

harapnya aku masih berpeluang mentintakan setitip bingkisan dijendela hatiku disini lagi.. sungguh rindu rasanya ingin menaip.. **taip agsimen pon tak siap2 lagi nih.. ekekee

tanda tanya (?) : mestikah aku teruskan menaip??

6 comments:

nza said...

lama sungguh xdngar berita...tetiba blog eyena di blok n xleh masuk...rupanya ada pengacau yg mmg xpuas2 utk menyakiti hati org lain...sabarlh eyena, org cam gini xboleh dilyn..itu tndanya dia jeles kt eyena tu....

:: aku diriku :: said...

hehee da dtg ni.. harap2 membawa bahagia laa yer kak..ahaii

piNky LuCiA said...

hehehe. dah lama aku tggu kamu.. akhirnya.. kamu kembali.. blogger memang macam ni.. tak kan tggal blog nya lelame.. hehehe

piNky LuCiA said...

selamat kembali sayang... lalalala~

:: aku diriku :: said...

pinky lucia:

ngeee faham pon kamu ni..ekeeke

piNky LuCiA said...

aku memang sentiasa memahami.. hahahaha. orang tua memang macam ni... hahahahaha (sudahhh laa ko pinky, diam boleh? berlagak!!!) lalalalalala~