:: mereka Terhebat ::

::MEREKA SANGAT HEBAT::

Wednesday, July 22, 2009

Tag yang TERTANGGUH

memula aku nak bagitau ni aku dah jawab tag ni, lama dah janji nak jawab tak terjawab.. adoii... tag dari madie http://madie0286.blogspot.com agak pening dan skema jawapannye gitu laa kot.. aku tiru jer..hahaha

*********************

1. D manakah kamu berada sekarang?
Mengapakah aku perlu balik berada di UM sekarang

2. Apakah warna baju anda pakai sekarang?
warna hitamkah bajuku ini atau aku memakai baju bewarna hitam..

3. Bilakah kali terakhir ada menonton wayang?
adakah aku telah melihat wayang transformers baru2 ini di mid dalam tiga minggu lepas kot.. apakah..

4. Kamu belajar/bekerja dalam bidang apa?
pendidikan islam tu bidang atau kerja yang aku pelajari sekarang ini..

5. Lagu yg kamu sedang dengar?
mengapa tiada lagu yang sedang aku dengar sekarang aku pon tak tahu..

6. Kemana kali terakhir kamu ke luar negeri?
oman itu luar negeri atau luar negara yang terakhir yang aku pernah pergi.. adakah aku musykil.. aduss

7. Benda yang kali terakhir anda beli ngan duit sendiri?
buku prinsip teknologi itu adakah sebuah benda yang aku beli kali terakhir

8. Tempat yang anda teringin sangat nak pergi?
syurga itu tempat yang paling indah yang semua orang nak pergi kan..

9. Selebriti/artis yang menyanyi yang teringin sangat anda nak jumpa?
perlukah aku berjumpa dengan p.Ramlee yang sudah tiada lagi..

10. Apakah berita terbaru yg baru anda dengar?
adakah penguatkuasaan pekeliling UM yang baru merupakan satu berita..

11.. Kalau di beri 1,000 sekarang, nyatakan apakah barang yang anda ingin beli(sekali beli je,bukan banyak2)?
mungkinkah ada rumah yang beharga seribu jer..

12. Rakan blogger yang terakhir anda jumpa?
lina or liNo itu adalah rakan aku yang sedang berjalan petang tadi dan aku menyapa dia berkali-kali sehingga adakah beliau blogger terakhir yang aku jumpa tadi..

13. Pukul berapa sekarang ni?
maghrib tu pukul berapa ya.. 7.46 tu waktu maghrib ka..

14. Tadi anda makan apa?
adakah nasik itu makanan yang aku makan tadi atau ayam goreng kat dewan makan itu makanan aku..

15. Siapakah yg anda ingin ‘bengongkan’ dengan soalan2 merapu anda?

sesapa yang suka membuatkan dirinya pening2.. aku dah juling2 dah ni.. mengapakah perlu aku menjawab tag jenis ini..? waaa Madie mmg kejam sebab tag aku, aku kasi tag ni kat semua yang baca entry ni..hahahaha

*********************************

1. What is the most important thing in your life?
my family

2. What is the last thing that you bought with your own money?
nasik

3. Where do you wish to get married?
kat Malaysia taknak laa kat Thailand plak.. adoiii mau tanya lagi ka..erkk

4. How old do you think you will be permanently owned by your love?
entah ada jodoh bebila pon jadi..isk

5. Are you in love?
sure.. of course i'm in love.. chewaah

6. Where was the last restaurant you had dinner?
i'm not remember laa.. tapi the last place tu kat Dewan Makan kolej 8 UM..hahaha

7. Name the latest book that you bought?
Prinsip dan Amalan Pengajaran.. and "wajiz fi usulil fiqh"

8. What is your full name?
Siti Noraina binti Haji Ahmad ibnu Khamis.. *amboii mcm org arab lak kan..

9. Do you prefer your mother or father?
both of them..

10. Name a person that you really wish to meet in real life for the first time.
P.Ramlee.. hahaha apa laa aku ni., haha tak real eh.. suka2 hati aku laa kan..hihi

11. Christina or Britney?
dua2 takmo..haha tak minat ler..!

12. Do you do your own laundry?
kekadang yaa.. tapi kekadang tak jugak..

13. The most exciting place you want to go?
kedai makan yang ada kuey tiaw kungfu..ngeeeh ngeeeh..

14. Camera or MP3 or Handphone?
3 in 1 laa senang.. apa pon takpe.. adooiii

15. Point out 5 things about the person who tagged you.
-beliau mempunyai blog bernama "jom bersama saya"
-aku kurang kenal beliau sekenal-kenalnya
-tapi aku tau beliau seorg palapes
-beliau masih belajar
-beliau jugak tak kahwin lagi.. cukup dah kot 5 eh..haha

16. 3 things I say too often?
-ya ALLAH
-oh Mak Hang..!
-tu dia aih..!

17. Book I’ve read recently
"madkhal li dirasati syariah islamiah" *terpaksa baca coz kena buat kertas keja utk pebentangan..huhuhu

18. 4 songs I could listen to over and over again?
-selamat ulang tahun sayang_imran Ajmain
-tanpa_6ixth sence
-belaian ibu_Hijjaz
-saat terakhir_ST12 *lagu lam blog ni..haha

19. 3 things I learned last year?
-masak2
-menjahit tirai
-subjek2 kat UM ni yg bertimbun.. adoii

20. 8 people to tag?
ni pon soalan lebih kurang yang soalan Madie tu.. tapi lam b.inggeris.. ambik laa sapa pon nak.. hahaha

ada2 jer laa.. is is is..

2 comments:

<< s| tED| >> said...

panjang gak TAg.. aku akan ambil bila idea aku menulis x de nanti.. ha ha ha

nza said...

alahai..pjgnya soalan..mcm soalan preksa SPM lak...slmat le jwb soalan tuh..