:: mereka Terhebat ::

::MEREKA SANGAT HEBAT::

Wednesday, September 9, 2009

ada apa dengan 09/09/09..???!

***************************** gambar sekadar hiasan..ngeeh2


salam ramadhan al-mubarak.. ehem2.. kita sekali lagi nampaknya bersiaran di ruangan ini.. ewah semangat betul kan muqaddimah entry aku ni kan.. hehe *takde kena mengena dengan gambar di atas..

ok2 aku bukan apa.. hari ni kalut2 sangat kat kuliah tadi.. semua orang dok sebut2 09/09/09.. isk memula aku ingatkan nak dapat duit raya sebanyak RM9.99 kan.. tapi bukan juga.. hai..lama2 aku memikir..

rupanya hari ni 9 haribulan 9 tahun 09.. haaa.. begitulah.. maka aku nak bagitau 9 fakta pasal aku..*yang ada kaitan dengan nombor 9.. heheheee


  1. aku beragama islam, beriman dengan 99 nama2 Allah.. *alhamdulillah..


  2. aku mempunyai 9 adik beradik


  3. aku dilahirkan pada tahun 1987.. *kira ada jugak laa nombor 9.. ngeeee


  4. tarikh lahir aku pada 29 haribulan 6 *bagi hadiah jangan lupa.. tahun depan! cepat buat remainder! hehe


  5. nombor iC aku yang belakang *9**.. *kira ada 9 laa jugak tu..


  6. nombor plat kete aku KB* 6619 *ada gak nombor 9 kan..


  7. nombor plat moto aku KCF *19 *peringatan, bukan KFC ok!


  8. aku suka beli barang yang ada 99 cen kat belakang harganya.. contoh : kasut RM29.99, tudung RM15.99, t.shirt RM9.99.. *haha murah2..


  9. nombor phone aku 013*****09 (^_^)



dah2 habis dah 9 fakta! hehe.. aku kalau boleh nak laa tarikh keramat cam ni ada seseorang yang melamar aku ke meminang aku ke..MyEm0.Com hehe.. tapi dah tak sempat dah.. hari ni dah nak habis pon.. sekali je 09/09/09 ni.. haa tapi mak cakap, nombor bertuah aku adalah nombor 9.. hehe



tunggu punya tunggu hari ni berlalu mcm laa hari semalam.. isk2.. tapi hari ni tetap dalam sejarah.. sbb "seseorang" kat facebook dok ngorat aku..hihi.. *apa daa.. sabar je la.. ahai




adoii aku ada kelas plak dah.. baru nak merepek2 panjang2 kat sini.. huhu tak sempat.. sowie2.. ok semua.. kamu bagaimana? ada kaitan dengan no 9 tak?



tipu laa kalau cakap tak.. bila dalam kecemasan kita call 999.. ! hahaha..

ok2.. lain kali aku merapu lagi.. aduh dah lambat ni.. kalut2.. jom p kelas.. k MyEm0.Com

p/s: kalau hantaran aku RM9999.99 ok x? ngee

19 comments:

sI tEDI said...

wah!! banyak betul kena 9 dalam hidupmu itu. ekekekekke

org kata 9 ada ong.. ekekeke

eyena said...

ooo mmg laa ong.. ong kedek2.. apa tu?

katak? hahaha katak ong..haha

lynn-the gudigudigurl said...

num 9 memang lawa. mudah ingat. kalo tak.takkan talian kecemasan 999. hehe

aslam said...

adakah bby ngorat cek9hrblan ugak?
hehhehe

a kl citizen said...

assalammualaikum

tahun depan kut orang masuk meminang

10/10/10

eyena said...

lynn:

haha betul tu.. haha jangan memain dengan talian 999 kang kena saman.. hehe

eyena said...

aslam:

uweeeek!! sapa yg mengorat sapa..hehehehe malu2 nk ngaku ye..hehe

eyena said...

a Kl citizen:

waa kena naik sikit laa hantaran jadi RM1010.10 hehe kaya2..hehe

eyena said...

eh silap.. RM10101.10

nabila saat said...

saya pown no bertuah 9..hehe!!
bnyk kaitan no 9 dlm hidup..weweweee

uchiha ct-k said...

hntaran kawen rm9999.99???
nape x rm99999.99?
bia aslam gigil2 nk byr....
hahahaha.....
kidding...
kidding.....

nnti x kawen plak ko aina....
kte tunggu ni........
hikhik....
;)

eyena said...

nabila saat:

hehe sama laa kita..ekekeeee

eyena said...

umai:

hahaha gila laa aku tua dulu beruban2..hahaha

ZIRAFAH MUDA!! said...

wah banyaknyer 9... yg x tahan tu hantaran tu nak 9999.99.. tp bila org tu nak bg hantaran kne bg 10k la pasal kan skarang dah pakai rounding sistem.. hehe

chipsmore said...

banyak rupanya maksud tersirat di sebalik num 9 ni...hee ;)

Mawar_berduri said...

nasib baik 9/9/09 jatuh pada hari rabu..klau ari jumaat, sabtu atau ahad misti ramai yang nak kawen atau bertunang pada tarikh tersebut...hihihi

Edi Anje said...

Salam ramadhan yg sudah meniti ke penghujung & slmt m'yambut aidilfitri yg bakal menjengah sedikit masa lg..

abghalim said...

Tiada Salam Atau Ucapan
Tiada Pesan Tanda Ingatan
Suasana Penuh Keriangan
ku Teringat Pada Seseorang
Oh

Di Hari Yang Berbahgia Ini
Hatiku Kosong dan Sepi Sekali
Betapa Manis Kenangi Lalu
Menyambut Raya Bersama Denganku
Oh

Korus
Tiada Bisikan Lembut Yang ku Dengar
Hanya Suara Azan Sayup Bergema
Masih Kurasakan Hangat Tanganmu
Di Pagi Raya Bersalam Dengan Ku

Tetamu Datang Tetamu Pergi
Namun Tak Tiba Orang ku Nanti
Hanya Sepasang Kurung Nan Biru
Menjadi Teman Mengubat Rindu Ku
Oh


abghalim MOHON AMPUN DAN MAAF
Selamat Hari Raya Aidil Fitri

eyena said...

semua:

selamat hari raya..eheh..