:: mereka Terhebat ::

::MEREKA SANGAT HEBAT::

Tuesday, March 9, 2010

entry Khas buat adik2 iparku..

they are the Best..!!!
** ini bukan ayat bodek keh..! (^_^) **
assalamualikum.. sudah lama kiranya aku ingin mengupload gambar2 kenangan yang sempat aku rakamkan. akan tetapi kekangan masa membatasi niatku itu.. namun aku tetap upload.. **hehe maklum laa suka bergambo.. hihi

potret2 dalam blog ini hanya buat tatapan yang sudi mengintai dan menyukainya.. hanya sekadar menitip sebuah gambaran kehidupanku di alam maya.. hanya untuk berkongsi kegembiraan yang secebis cuma.. ** arahan: bagi yg tak suka, sila pergi dari sini..huhuhu

masakan aku mampu menulis segala-galanya tentang hidupku disini.. masakan aku dapat melafazkan semuanya dalam warkah yang bisu ini.. tidak.. perjalanan sebuah kehidupan setiap detiknya ada cerita yang banyak untuk di ungkapkan..

aku yakin tinta2 ini mustahil dapatku rungkai dengan sempurna tentang apa yang telah aku alami hari demi hari..

***********************************

Dahulu aku hanya ada seorang adik lelaki.. kini.. aku ada adik2 perempuan juga! sungguh indah rasanya menjalin ukhwah yang suci sebegini... sudah tiada sempadan dalam memberi dan menerima kasih sayang dari orang lain..

"terima kasih khas dariku buat lina (gambar diatas).. sejak ku kenal kamu sebagai adikku, bertambah sayang rasanya padamu.. banyak yang telah kita kongsi bersama.. kamu selalu menasihatiku dan memberi dorongan padaku tatkala hatiku dirundum pilu.. entah sejak kapan, tak sedar pula bahawa, kita bukan sekadar sahabat. akan tetapi kita juga adalah saudara yang hubungannya akrab.. seakrab darah dan daging.. insyaAllah sampai ke syurga sana, aku tetap ingin memiliki adik sepertimu.."

setiap insan yang diciptakan secara fitrahnya ingin berkasih sayang.. ingin memberi, ingin menerima.. aku juga sama.. mahu memberi sebanyak-banyaknya.. biar aku tidak menerima apa-apa, asalkan aku puas memberi apa yang terdaya..

sudah tertulis dalam suratan takdir.. beginilah aku ketika ini.. menyemai cinta untuk dibaja.. menyiram kasih untuk dijaga..

mahabbah ini bukan hanya pada suami, atau ibu bapa.. malah adik beradik juga.. aku suka disayangi.. jadi aku akan terus menyayangi supaya mereka tahu merekalah duniaku kini..

"kasih dan sayang... sayang yang penghujungnya hanyalah nyawa untuk dipertaruhkan.." (^_^)


tiada bahasa indah dapatku lontar.. tiada semanis bicara lagi dapatku lafaz.. kebahagian yang datang berkunjung dalam lubuk hati ini meronta-ronta suapaya aku meluahkan..

hasanah (atas kiri) , hubby (sorg je lelaki..hehe), husna (bawah kiri), madihah (bawah tengah) dan lina (bawah kanan)...

best betul ada family baru..hahaii..

Izzah (tak ikut jalan2 sebab tak sihat), amad (duduk kat Mesir)..

harap2 hubungan kita akan kekal dan dirahmati Allah..

to Izzah:

"semoga cepat sembuh yaa.. jaga kesihatan taw.. jangan buat keje berat.. insyaAllah sihat menunggu kamu.. kecian kamu tak dapat jalan2 hari tu.. nanti kak bawak kamu main layang-layang kat kampung yer... alalalalaaa... hehe.."


adeeeh.. panjang pulak entry aku ni.. dah siap berjiwang2 karat tuu.. hahaha.. sory laa kepada yg rasa cam meremang bulu ketiak je baca entry kali ni..haha.. aku bukan apa.. rasa bahagia cam tak tau nak explain cane..hihih... apa2 pon.. stay datang lagi yer melawat blog aku yg kian menyepi ni..kot2 laa dapat ketengan.. *ececeeee

tanda tanya (?) : kamu tenang ke hari ni? aku tenang bangat.....

4 comments:

white rose said...

cheh,cheh...

sebelum kawin, pic ngn aslam xde pegang, dh kawin...mak aih...
hahahahaha...

jaga adik ipo baik2 ye...

akak harap gak dpt suami yg ramai adik2 perempuan sbb akak xde adik perempuan...

:: eyeNa :: said...

hehe yer laa pic sebelum kawin mana leh lebih2.. tak halal lagi

sekarang da boleh.. gunakan kesempatan..hehe bukan ambik kesempatan..ekekeee lebih kurang..

ha'ah dikna pon takde adik pempuan kak..ni baru merasa ada adik pompuan..hehe best rupanya..ley buat teman bual2..

c!k h@$ said...

bangge rasenye bile org puji diri ku ! hahahaha ;)

:: eyeNa :: said...

eh eh.. berbangga yer!! rotan karang.. ngeee