:: mereka Terhebat ::

::MEREKA SANGAT HEBAT::

Tuesday, December 30, 2008

aduh pening laa..

hai susah jgk jadi pelajar sepenuh masa ni. serabut dengan daftar subjek pulak.. daftar yang ni, bertindih dengan yang tu. jadual pun pening2.. dah laa moto i simpan kat umah abang i kat Banting, Selangor. susah nak g ambik. so buat masa ni terpaksa laa i g kuliah naik bus. huhuu tak jadi masalah, yg masalahnye subjek i ambik semester ni payah2. pening2.. aduh.. i risau laa.. harap2 i dapat laa buat yang terbaik sem ni. satu lagi yang buat i pening, jerawat batu kat pipi i makin membesar. dah tu berdenyut-denyut je. sakitnye tuhan je tahu. sekali sekala jadi jerawat xpe tapi jangan laa jd yang batu terus. i rasa macam bawak seketoi batuan yang berat dan besar je tau. nak turun g makan pun x selera. jadi x semangat. senang kata hilang keyakinan diri. wah wah.. tu baru seketoi, kalau jerawat i membiak jadi berketoi-ketoi agaknye i dah jadi putri beradu je kot. beradu di bilik ja la. huh.. pening2.. adeh.. sabar ja laa.. oh inilah yang dinamakan kepeningan.. peningnyee bak lagu pening lalat. eh ada ke lagu pening2..? tah i pon pening.. erkkk.. yang membaca pun pening yaa.. alolo.. kecian.. aduhaii pening2... lalalala

No comments: