:: mereka Terhebat ::

::MEREKA SANGAT HEBAT::

Sunday, August 29, 2010

alangkah indahnyaaa...

isk..aku sedang berehat2 di hujung minggu yang dah sampai penghujung ni.. esok kuliah akan bermula. aku kena mengajar pulak..ahai berdebar.. hmm dalam asyik menulis Rancangan Pengajaran, sambil mendengar radio.. tiba2 berkumandang lagu raya.. aisyah "pulanglah".. aduh tersentuh hati..

tak dapat aku bayangkan kalau di hari raya, hari mulia tu aku tidak bersama dengan orang2 yang aku sayangi.. terutamanya suamiku.. huhu.. semoga Allah memanjangkan jodoh kita dan kita tetap akn terus bersama.. ahaii tersentuhnya.. risau kalau2 hubby tinggal aku...huk huk...

aku rindu kat hubby.. dah 2 minggu tak jumpa hubby ni..ahai.. walaupon macam baru jew 2 minggu tu bagi aku macam 2 tahun tau.. tahan rindu pada suami.. Alhamdulillah rindu itu pada tempatnya.. itulah gurau rakan2ku.. ahaii.. tak sabar rasanya untuk bersama hubby hidup sebagai suami isteri dan tinggal bersama sebagai 1 keluarga..ada anak2 juga.. hee takpe sekarang jauh2 satu hari nanti pasti bersama kan..eheee



rindunya.. aku hantar 1 sms pada suami.. bunyinya begini

" abang.. rindu laa.."

tak sampai seminit suamiku dah call.. hehe dia pon rindu jugak..ewah2.. lau tak aku syok sendiri laa jawabnyee..ekekeee.. huhu alangkah indahnya bila cinta yang selam ini terpendam dapat aku zahirkan khas buat suamiku sayang.. hee

banyak betul cabaran dan dugaan dalam melayari hidup sebagai suami isteri.. Alhamdulillah dapat kami tempuhinya.. semua berkat mak ayah yang tak pernah lekang mendoakan kebahagiaan buat kami.. (^_^)

sayangnyeeeeeeeeeeeeeeee....



ala2 penembak burung giteww..hehe kami rasakan kami ada banyak persamaan.. dia suka bergambar sama macam aku, dia suka ketawa, dia kelakar, dia pemimpinku.. semua ciri2 lelaki idamanku ada padanya.. dia suamiku.. ahai.. jiwang lak..hee

ok laa kawan2 aku nak p meeting ni.. huu lain kali aku berjiwang2 lagi eh.. tata..

nota kaki : alangkah indahnya kan.. hihi

No comments: