:: mereka Terhebat ::

Wednesday, May 23, 2018

siapa sangka kalau anak nak masuk 4 dah..!



 assalamualaikum pembuka bicara.. lafaz bismillah pemula tinta,
ewah.. lama tak menaip gini tak tahu nak brtinta apa.. cuma mahu menitip segenap pengalaman..
dahulu ketika aku mula berbloger,aku masih di bangku universiti.
menara gading yang menjadi impian semua penuntut ilmu di dunia..
kini...



aku sudah lama meninggalkan zaman kuliah.. aku pula memberi syarahan setiap hari 
kepada anak-anak yang menagih ilmu ukhrawi dan duniawi..
syukur.. aku sudah seorang guru..anak 3.. sihat-sihat dan pintar
alhamdulillah.. Allah pijamkan nikmat ini pada aku..


suami yang penyayang.. haha sultan pencen.. pasti aku akan ketawa sendirian jika aku terbaca kisah 
sultan pencen yang kini menjadi penaung hati dan jasad ini.
bahagia.. tuhan sahaja yang tahu.. terimakasih ya Allah atas semua kurniaan ini

usai aku meninta disini.. locong sudah berbunyi.. armmm aku akan bergegas ke kelas..
mencari sedikit pahala buat peneman di alam sana.. berkatilah hidup ini ya Allah..

"naurah, nafisah dan nafis.. anak-anak ibu yang ibu sayang.. tak lupa.. ada adik kecil di kandungan.. bakal lahir ogos 2018.. rezeki Ilahi.."

No comments: